Tema: Re: Sumani TV
Autorius: rokis
Data: 2015-01-23 17:16:43
ai beje, jau metai tuoj bus ,kai teo naudojuosi, tai kaip tai ir laidai
pasitaise, ir reguliariai interneto laginimai pasibage, ir apskritai
interneto inginejimai! ;)  Taigi , isvada vienareiksmiska:
Cgeitas -saraskino kontora, ir konkretus fuflas kaimieciams!   Netgi
C-gei-tas, viska pasako: internetas ir tv pyderams!