Tema: Re: Nu va ir LG
Autorius: kukutis
Data: 2014-09-01 17:44:55
Is technines puses, galvoju, jog galima butu OLED tv ekranams idiegti impulsini
valdyma arba sutrumpinti jau esamus impulsus, kad daznesnis butu kadro atnaujinimo
ciklas, tuo, manau, ir baigtusis "motion blur" bedos OLED'e. Bet viskas atsiremia
OLED techninius niuansus, kadangi sumazinus impulsa, OLED negali duoti reikiama
sviesos intensyvuma, kaip tai daro, pavyzdziui, CRT - staiga, akimirksniu. Nes
dabar OLED impulsu trukme, palyginus su CRT, yra ~3,3 karto didesne bei impulsu
forma kitokia. Plazmos bendrai valdyme naudoja kintamus sviesos zadinimo impulsus
su didejancia trukme. OLED yra greitesnis uz LCD, bet letesnis uz plazma, bent jau
kol kas. Su OLED dar reikia dirbti laboratorijose, kad priartėtų iki plazmos
lygio. :) Kad pasiekti plazmos sviesos zadinimo impulso trukme bent jau 0,3-0,4 ms.