Tema: Re: Nu va ir LG
Autorius: PxYra
Data: 2014-08-28 11:11:16
supratau ka norejai pasakyt, OLED dar perspektyva miglota (a vdrug senas
konkurentas Laser TV islys :DD) o dauguma nauju (ne Sony CLED) UHD teliku
eina su "uzturbintom" *VA/IPS matricom
P.S. keistu naujoviu prisgalvoja alia tik kad kazka naujo paskelbt, Philips
ismaste Ambilight :DD, kiti sumaste egoisto TV gamint su lenktais ekranais
ir paskutine mada dualcore CPU telike :D nors ir geru naujoviu prigalvoja,
bliutufas telike man praverstu su bliutufinem ausinem, direct streaming ir
t.t. jei moketu veikt ir sleep rezime butu gerai (TV retransliuoja i
interneta o tu su plansetka/mobilka ziuri)