Tema: Re: Nu va ir LG
Autorius: PxYra
Data: 2014-08-28 13:16:39
o tipo paprastas UTP kabelis jau nestabilus? nejuokink, gigabytinius lanus
jais daro, uzeik i serverine kokia ir uzmesk aki i kabeliu miska, speju
liksi nustebes
TEO vistiek liks ta pati schema...i vieta ateina optinis kabelis (kai kur
dvieju gyslu senobinis telefoninis laidas, ADSL) jis konvertuojamas i UTP o
toliau jau ka nori vartotojas daro (routerio vistiek neisvengs TEO klientai,
srautu atskyrimui)