Tema: Re: Nu va ir LG
Autorius: Icetom
Data: 2014-08-28 11:20:46
> supratau ka norejai pasakyt, OLED dar perspektyva miglota (a vdrug senas
> konkurentas Laser TV islys :DD)

Lazeris, manau, nebent išlystų LCD ekranų pašvietime, kad pasiekti reikiamą
spalvų aprėptį, spektrą. Dėl OLED dar nesupratau, ar ši technologija leidžia
pasiekti tokią spalvų aprėptį, kokią norima įgyvendinti  rec/bt2020 vis
tobulinamame standarte.

> Philips ismaste Ambilight :DD,

Ši idėja labai gera, tik, kad 95 % vartotojų nežino kaip ją korektiškai
išnaudoti.

> ir paskutine mada dualcore CPU telike :D nors ir geru naujoviu prigalvoja,
> bliutufas telike man praverstu su bliutufinem ausinem, direct streaming ir
> t.t. jei moketu veikt ir sleep rezime butu gerai (TV retransliuoja i
> interneta o tu su plansetka/mobilka ziuri)

Visą šitą mes jau siūlome dabar pradedant AS650 modeliu - bluetooth su aptX
palaikymu, TV Anywhere f-ja.