Tema: Re: Nu va ir LG
Autorius: Struktur
Data: 2014-08-28 14:45:50
As tai nieko nesiulau, tik sakau, kad nezavi transliuotoju IPTV
atejimas. Nezavi ne tu, kurie nori/gali tai teikti, nezavi kitu
transliuotoju. Cia stabdis yra.  O del VOD tai nzn... Vat toks tipo VOD
servisas kaip MEGOGO. Ziurejo visi kol buvo free, dabar 5eur menesiui
berods ir niekam jo ne velnio ant Lietuvos nereikia (aisku ir
"asortimentas" ten toks).