Tema: Re: Nu va ir LG
Autorius: Struktur
Data: 2014-08-28 12:58:01
O vat transliuotojai mano, kad IPTV yra blogis jiems. As gausiai
abejoju, kad ar Panasonic, ar LG, ar Samsung bent artimiausiais metais
kazka tokio pasiulys. Kiek zinau kazkurie ta linkme eina, bet ten tiek
ivairiu suinteresuotu pusiu :) O su Androidu ten ten paskutinius du
metus isvis kazkokios nesamones pas gamintojus. Kiekvienais metai "jau
bus", "jau turim", o realiai kaip ner taip ner. Tiesa Philipsas berods
flagmana turi "powered by Android", bet matomai nepigiai atsiejo.

p.s. jei neklystu, tai Ambilight'o "licenzija" pas Philipsa baigiasi
siais metais :)