Tema: Re: Nu va ir LG
Autorius: mindis
Data: 2014-09-01 15:04:31
On 08/27/2014 10:44 PM, Icetom wrote:

> Bet dar daug tobulėti tam OLED. Spalvų stabilumas, homogeniškumas ir kas
> man labiausiai kliūna - atkūrimas judesyje (net pradėjau abejoti, ar tai
> nebus paveldėta iš LCD :/). Mūsų paskutinių poros metų PDP modeliai be
> el. pagalbininkų sugeba rodyti maksimalia FHD raiška judesyje.
butent kad paveldeta nes nera kadro gesimo, bet as pasakysiu paprasta
dalyka, ta vadinama maza judesio rezoliucija yra absuliuciai isvestinis
dydis ir nieko bendro su fizine rezoliucija neturi, o tik su zmogaus
regejimo inercija. cia ne telika nerodo, cia subjektas nemato. as pvz to
sumazejimo nepastabiu ir jis man niekada nekliuvo. taip kad nereikia
demonizuoti sito reikalo - vieni tai mato (teisingiau sakyt nemato
raiskaus vaizdo del tinklaines inercijos ir del atsirandancio liejimo),
kiti ne.