Tema: Re: Garantinis
Autorius: Struktur
Data: 2014-07-03 09:14:04
O tarakonai mikrobangineje garantinis atvejis ar ne? Parduotuveje 
konsultantas turetu atsukineti ir ziureti ar kaip? Cia tik vienas is 
variantu.
Principe tai taip, atiduodi pardavejui ir tegul aiskinasi/rupinasi, 
pirkimo pardavimo sutartis sudaryta su juo, o ne su servisu. Bet jei 
pirkejui _nesusidaro_ asmenines problemos kreiptis tiesiogiai i servisa, 
tai viskas sukasi zymiai greiciau ir be galimu papildomu "parkiu". 
Priduodant i serviso (technines prieziuros) centra nieks nedraudzia 
iskart nunesti popieriuka, kad "bls bls bls...nustatycius garantinio 
gedimo atveji, nuo remonto atsisakau, prasau grazinti guzikus". Psio. 
Servisui visiskai viskas taliau nebeidomu jeigu pardavejas gyvas. Ieskot 
nelygumu lygiam kely.  :)

On 2014.07.02 19:08, Yvl wrote:
> o tai xulia remonto atveju smaukais po kazkokius serviso centrus, o ne
> pas pardaveja mauni? pats sau priestarauji nuo pat pradzios ;)
>
> "kukutis"  wrote in message news:lp1aii$384$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Reikejo skaityti viska, o ne fragmentus. Kur rasiau, kad pinigus reikia
> ar galima
> issireikalauti is garantinio?
> Jei garantinis patvirtina, kad preke nepataisoma, ciuozi pas pardaveja
> pinigu arba
> prekes kitos.
>
>> Quote from Yvl (chiornyj@bumer.lt)'s article
>> labai noreciau paziuret kaip tu is __serviso centro__ atgauni pinigus uz
>> neremontuojama preke :) blet, net popkorno pasiimciau
>