Tema: Re: Garantinis
Autorius: Xeen
Data: 2014-06-22 21:42:13
tai taip ir turi buti. ale is kur tas garantinio meistras ir kas
atsakingas uz garantiniu isipareigojimu vykdyma - cia jau atskiros pasakos.
jei tu geranoriskai paskambinai pardavejo nurodytu telefonu, ir tuo
telefonu atsiliepe asmenys geranoriskai issprende tavo problemas -
valio. taip ir turi veikti sistema. bet jei kazkurioje grandines dalyje
suslubuoja geranoriskumas - tada atsakingas tampa pardavejas.