Tema: Re: Garantinis
Autorius: Icetom
Data: 2014-06-23 15:43:37
> Nes kadangi is esmes i tema - tavo atvejis buvo tik isimtis is taisykles,
> ir ta isimtis siuo atveju netgi nelabai aktuali, nes klausejo atveju
> pardavejas gyvas ir sveikas, tik "nesnekus".

Mažą ką :D. Su tais pardavėjais kaip su Pranu ar gerakaina. Vieną dieną
"gyvas", kitą dieną jau "AtA". Šiaip jei neaišku dėl patikimumo, aš mėgstu
užmesti akį į rekvizitai.lt pateikiamą nemokamą info apie mokėjimus Sodrai
ir reitingus. Pvz.:
http://rekvizitai.vz.lt/imone/electronic_trade/skolos-sodrai/

> Bet kaip ir viskas ten pas ji jau susitvarke, kaip supratau, tai ties tuo
> galima ir pabaigt :-)

Tai taip. Va pats gamintojas (Struktur) pasijungė prie reikalo ir padėjo
išspręsti;).