Tema: Re: Garantinis
Autorius: Glebas
Data: 2014-06-25 10:00:37

"kukutis" <qq@qq.qq> wrote in message 
news:lo9d59$b19$1@trimpas.omnitel.net...
> Dievazi. Nepatingejau susirasti savo naujos plazmos garantinio popierius 
> ir jame
> aiskiai parasyta kur kreiptis - nurodytas yra  telefonas, serviso 
> kontaktai ir
> t.t. Jame pardavejo tik fiskalinis cekis prisegtas.

Puiku, kad parašyta. Ten daug ko prirašyta, o mes imame ir skaitome Civilinį 
kodeksą, o ne kažkokias nuorodas iš pisulkų, pridėtų prie pirkinio:

6.333 straipsnis. Daiktų kokybė

1. Pardavėjas privalo perduoti pirkėjui daiktus, kurių kokybė atitinka 
pirkimo–pardavimo sutarties sąlygas bei daiktų kokybę nustatančių dokumentų 
reikalavimus. Pardavėjas atsako už daiktų trūkumus, jeigu pirkėjas įrodo, 
kad jie atsirado iki daiktų perdavimo arba dėl priežasčių, atsiradusių iki 
daiktų perdavimo.
.....
3. Kai pardavėjas garantuoja daiktų kokybę, jis atsako už daiktų trūkumus, 
jeigu neįrodo, kad šie atsirado po daiktų perdavimo pirkėjui dėl to, kad 
pirkėjas pažeidė daikto naudojimo ar saugojimo taisykles, arba dėl trečiųjų 
asmenų kaltės ar nenugalimos jėgos.

Taigi, garantiją suteikia pardavėjas. Tai pirmas labai svarbus faktas.
Antras labai svarbus faktas yra tai, kad jeigu prekė nesugeba be gedimo 
išdirbti garantinio laikotarpio, ji laikoma buvusia neokybiška jau pardavimo 
metu.


 >Tolimesniame procese
> pardavejas nedalyvauja, jis tik suteike teise i garantini aptarnavima. Ir 
> nereikia
> cia mosikuotis teises aktais, kurie labai abstrakciai surasomi.

Nedalyvauja su viena sąlyga - pirkėjas labai žemai nusilenkė ir nuėjo 
pisulkoje nurodyta kryptimi (į serviso centrą).
Jeigu klientas nori kitų jam priklausančių teisių, pvz.  įstatyme numatytos 
galimybės atsiimti pinigus, sumokėtus už prekę, pardavėjas net labai 
dalyvauja.

Pirkėjo teisės:

6.334 straipsnis. Netinkamos kokybės daiktą nusipirkusio pirkėjo teisės

1. Jeigu parduotas daiktas neatitinka kokybės reikalavimų ir pardavėjas su 
pirkėju neaptarė jo trūkumų, tai nusipirkęs netinkamos kokybės daiktą 
pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu pareikalauti:
1) kad daiktas, sutartyje apibūdintas pagal rūšį, būtų pakeistas tinkamos 
kokybės daiktu, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra nedideli arba jie 
atsirado dėl pirkėjo kaltės;
2) kad būtų atitinkamai sumažinta pirkimo kaina;
3) kad pardavėjas neatlygintinai per protingą terminą pašalintų daikto 
trūkumus arba atlygintų pirkėjo išlaidas jiems ištaisyti, jei trūkumus 
įmanoma pašalinti;
4) grąžinti sumokėtą kainą ir atsisakyti sutarties, kai netinkamos kokybės 
daikto pardavimas yra esminis sutarties pažeidimas.

Kalbant labai paprastai, tai pirkėjui visiškai neįdomus serviso centras. Jis 
gali tik savo gera valia nutysti pirkinį į serviso centrą (ar serviso 
centras pats jį paims). Tačiau to daryti jis neprivalo. Sugedusį daiktą 
privalo paimti pardavėjas, o ką toliau su juom daro - pats nustat gedimą, ar 
perduoda į serviso centrą, tai jau ne pirkėjo rūpestis.
Tačiau čia labai svarbu nurodyti serviso centrui ar pardavėjui ko norima - 
remontuoti, pakeisti prekę kita, ar atsiimti pinigus, sumokėtus už prekę.
Reziumuojant galima pasakyti, jog remontuoti pirkėjui apskritai neapsimoka.
Iš pirkėjo pusės geriausias sprendimas yra atsiimti pinigus ir už juos 
nusipirkti kitą prekę. Tokiu būdu vėl turima visiškai nauja, neremontuota ir 
vėl su bent 2 metų garantija prekė.

> Be to, teises
> kalba nekiekvienam suvokti, nes teisininkai taipogi megsta interpretacijas
> skirtingas, aisku, galutine teises raidziu interpretacija priklauso 
> teisejui, po
> jo jau eina daznai nusistovejusi teismu praktika.

Visiška nesąmonė. Kažkokia nusižeminimo logika - ai, vis tiek nesuprasiu, 
tai ką jau čia, eisiu kur siunčiamas.
Interpretuoja dažniausiai pardavėjai, plius jie tai daro visiškai 
klaidingai.
Interpretacijas mėgsta visi, bet šioje vietoje jų nelabai tėra ir viskas 
suprantama labai normaliai.
Jeigu kyla klausimų - VVTAT labai noriai, labai geranoriškai ir labai 
operatyviai padeda viską išspręsti.


> Ai, ka cia per daug aiskinsi.

Na taip...