Tema: Re: Garantinis
Autorius: Caponi
Data: 2014-06-22 22:50:35
Galima, bet cia jau absoliuciai nestandartinis reikalas ir jo sprendimas
priklauso tik nuo gamintojo geranoriskumo, juolab, kad tavo atveju, jei
gerai pamenu, buvo Gigabyte VGA ir buvo zinomas konkretus Lietuvoj ja
pardaves didmenininkas (jei gerai pamenu, as pats dar Elko uzklausinejau
pagal S/N ar is ju imta :-)) ir butent jo (didmenininko) serviso padalinys
(ne kazkoks autorizuotas Gigabyte serviso centras, nes toks net neegzistuoja
vidinems kompiuterio komponentems) ja ir prieme.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/