Tema: Re: Garantinis
Autorius: Sniegas
Data: 2014-06-23 12:47:40
Pardavėjas pasirašo garantiją, deda antspaudus, taip, kad pardavėjas 
garantuoja, kad sugedus prekei ji bus remontuojama nemokamai.
Ne garantinis servisas įsipareigoja remontuoti sugedus. O jei prekė 
neremontuotina? Tuomet pardavėjas ją keičia nauja, ne garantinis.

"Caponi"  wrote in message news:lo7mej$ec3$1@trimpas.omnitel.net...

Nu viskas gerai, kas gerai baigiasi, bet kaip ir sakiau, cia jau krastutinis
atvejis, kurio baigtis grynai nuo gamintojo geranoriskumo ir tavo atkaklumo
priklause, be jokiu istatyminiu reguliavimu, nes vidinems komponentems jokie
"centralizuoti" serviso centrai neegzistuoja, va tos pacios ServisaICT (kuri
kartu yra ir vieno is didmenininku serviso padalinys) deklaracija apie tai,
ka jie tvarko is Asus produkcijos - http://www.servisaict.com/lt/asus (apie
Gigabyte jie nieko neraso, nes Gigabyte jie uzsiima tik kaip didmeniniko
serviso padalinys ir su galutiniais vartotojais paprastai tom temom
nesisneka).

Ir gal jau uzteks viena ir ta pati bandyt gromuluot - Lietuvoj pries pirkeja
istatymiskai isipareigojes yra tik pardavejas ir niekas daugiau, visos kitos
sekmes ar nesekmes istorijos tera istorijos prie alaus, o tarpiniu grandziu
ivedimas problemu atveju yra tik draugisku susitarimu reikalas, realiai
niekam nenuimantis ir nesuteikiantis jokiu prievoliu ar teisiu, patinka tai
kam nors ar ne...


-- 
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/



"Icetom" <kaka@kaka.com> wrote in message
news:lo7cjj$bok$1@trimpas.omnitel.net...
>> buvo Gigabyte VGA ir buvo zinomas konkretus Lietuvoj ja pardaves 
>> didmenininkas
>
> Gal ir Gigabyte, jau nebepamenu. Esmė, kad tik po gamintojo įsikišimo 
> priėmė garantiniam.
>
>> nes toks net neegzistuoja vidinems kompiuterio komponentems) ja ir 
>> prieme.
>
> Dzin koks jis ten įgaliotas ar ne, bet kiek pamenu nukreipė pas juos, 
> kurie viską sklandžiai ir sutvarkė:
>
> http://www.servisaict.com/lt/about-us
>
>