Tema: Re: Garantinis
Autorius: kukutis
Data: 2014-06-23 14:37:41
Jau gi esu rases, jog reikia susiekti su garantiniu del transportavimo, kai reikia
vezti salinti defektus, jei preke pagal istatymus virsyja svori. Garantiniui
transportavimo isleidas apmoka prekes gamintojas, su kuriuo garantinio servisas
sutarti sudares. Jus tik pakartojot beveik mano teiginius.

Nereikia skaityti fragmentuotai mano postu.