Tema: Re: Garantinis
Autorius: Xeen
Data: 2014-06-22 22:04:46
tai jums pasiseke.
man kolkas irgi sekasi, nes pasirenku teisingus pardavejus.
bet nereikia visiems pasakoti, kad pardavejas ne prie ko, o atsakingi
tik serviso meistrai, ir jei pasirasytos blogos sutartys - neatsakingi
niekas, isskyrus pacius pirkejus.

pirkejai lietuvoje yra maustomi nesvietiskai... ir tai tik paciu pirkeju
neisprusimo problemos.