Tema: Re: Garantinis
Autorius: Vilius Profi-KOM
Data: 2014-06-25 16:38:15
"Rimas" <rimas_m@delayahoo.de> wrote
> Ne aš turiu skambint serviso centrams ir aiškintis.


ne daugiskaita, o vienaskaita. Bigboxas turejo graziai taves paprasyti 
paskambinti ju duotu VIENU serviso (pagal gyvenama vieta) numeriu ir susitarti 
del paemimo laiko.  Tas nr, siaip, galetu buti irasytas Garantiniame talone 
(kortelej, knygelej etc), kuris yra pas tave.
Bentjau pas mus yra butent taip. Jau buvo daugybe RMA atveju nuo 2002-uju, 
viskas vyko puikiai ir sklandziai. Dazniausiai, aisku, su servisais kontaktavau 
as, kaip pardavejas.



> Bigbox'o aš paprašiau "suorganizuoti tv išvežimą garantiniam remontui", ko 
> pasekoje turejo but kažkas panašaus: "Jums paskambins ir sutarsit dėl laiko".