Tema: Re: Minusas p50gt60...
Autorius: Caponi
Data: 2014-03-26 15:49:02
Taip mano, kaip atsakymas i Dainiusho teigini, kad dede nagrinejo pikselius,
o ziures SD televizija - nesnekant, kad prielaidos is lubu, bet santykis
tarp atskiro pikselio ir bendro vaizdo, nepriklausomai nuo rezoliucijos, yra
ne ka mazesnis, nei nagrinejimas juodo ekrano ir ziurejimo gyvo vaizdo. Tik
tiek.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/