Tema: Re: Minusas p50gt60...
Autorius: Mr.Green
Data: 2014-03-24 12:22:53
Man atrodo, kad čia daugiau rėkiančių "LCD šūdas, aš nusipirkau plazmą ir
jūs taip darykit."

"Kesha"  wrote in message news:lgolcs$1q9$1@trimpas.omnitel.net...

Būtent, labai teisingai... bet tik tai tinka, jei žiūrima kalbančias
galvas.
Aš irgi kuo puikiausiai matau mirgėjimą plazmose šviesiose scenose, o,
bet, tačiau, jei norima vaizdo kokybės, tai plazma tikrai lenkia LCD,
ir mirgėjimas pamažu smegenų nufiltruojamas, paprasčiausiai žiūrima ir
mėgaujamasi.
O rėkti, kad plazma šūdas - aš nusipirkau LCD ir jūs taip darykite, tai
chernia ir viskas. Ypač kai šneka eina apie didelės istrižainės TV.
Pas patį 32" ir 27" LCD namie, bet jie foniniai, plazmos irgi neturiu
namie, nes nėra tikslo, peršokau į namų kiną ;)