Tema: Re: Minusas p50gt60...
Autorius: Caponi
Data: 2014-03-26 14:36:01
A jus su Dainiushu nors kartais bandot perskaityt ir pagalvot ka oponentas
raso ar nelabai (nors anam tai zinau, kad problemos yra, bo is sakinio
nesupranta, o dvieju jau nebeiveikia)?

Jei ka, tai as nerasiau nei apie kontrasta, nei apie jo itaka spalvom, nei
apie juodos spalvos gyli ir jos itaka kazkam.

Bet labai aciu uz Panasonico reklaminiu lozungu parasyma, man iskart
lengviau pasidare, va gal ir Dainiushas nebesijuoks, kai solidus dedes is
arti Panasiu LCD matricas su "Studio bla bla bla" nagrinesis...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/