Tema: Re: Minusas p50gt60...
Autorius: apchy
Data: 2014-03-18 12:00:37
as tai isvis nesuprantu apie koki jus cia mirgejima visa laika snekat,
nematau nors ir specialiai ieskau :)
man kita problema buvo, matydavau vaivorykstes efekta, staigiau akis
judindamas ir tas realiai nervavo, nes specialiai stengiausi staigiau
pajudinti akis, kad tai pamatyti, bet ir to dabar nebepastebiu, turbut
ekranas apkatke jau padare :)

"Saulius74901"  wrote in message news:lg94q4$vbd$1@trimpas.omnitel.net...

Va tas sekmadieni is buvo tuo isskirtinis, nes pagavau, kai ji mirga :-)