Tema: Re: Minusas p50gt60...
Autorius: Sail
Data: 2014-03-18 08:41:59
Kokia dar psichologija? 42PV plazmoj taip, kaip sakai - mirgejima pastebiu
tik tada, kai specialiai jo ieskau. Bet kam jo ieskot?
55ST ziurint, pamacius vaizda baltam fone, bent kelis sykius kasdien
pagalvoji - nu nx kaip mirga, sudas ne TV. Norisisi ikirst kirvi i ekrana.

Kur cia psichologija, jei akis mirgejimas bado?

Su sat imtuvais taip pat - prijungiau openboxa X2 berods, tai pzdc, per
kolonkes auksto daznio garsas, kanalus perjunginejant kolonkese irgi garsas
bum-bum, net per epg eilutes begant girdisi kolonkese, kaip nuo eilutes prie
eilutes persoki. Gavno.

Grazinau sena Openbox S6 - joku pasaliniu garsu. Kaifas...

Irgi psichologija?

On 2014-03-17 14:28, g.. wrote:

> Bet mane kazkaip uz3.14sa.. Reiks apie LCD mastyt ;/

Bet tada staigiau keisk į LCD, nes paskui rašysi - "nemirga, nezyzia,
bet ir gerai nerodo, uz3.14sa.." :]

Šiaip, dėl mirgėjimo labai didelę įtaka turi žmogaus psichologija. Aš
pvz., jei panorėčiau, gal irgi pastoviai matyčiau plazmos mirgėjimą, bet
aš tiesiog į jį nekreipiu dėmesį ir jis man visai netrukdo. Prieš
keliolika ar keliasdešimt metų senieji sovietiniai CRT absoliučiai visi
mirgėdavo, bet niekas dėl to nesiskundė :) O dėl garsaus zirzimo, tai
matyt nepasisekė ir tiek. Ne visos plazmos zirzia, na ir ne visi tą
zirzimą girdi. Jei yra galimybė, bandyk pakeist į kitą.