Tema: Re: Minusas p50gt60...
Autorius: Sail
Data: 2014-03-24 16:36:59
Tiesiog megdavau ziuret tv atsigules ant grindu prie zidinio. Taip is sono
ir apacios gaunas, bet buvo ok.

Pastacius nauja TV, vaizdas is tos vietos tiesiog dingo, kitaip tarus,
pasidare kaip senoviskam TFT, vos ne invertuotas ir tamsus. Prieini prie
eikrano arciau - apatine ekrano dalis uzsiniaukia.
Na viens prie vieno kaip senuose LCD monitoriuose, ar zemos istrizaines
pigiuose LCD TV. Kas idomiausia, to nera 2006 modelyje. Net nezinojau, kad
tokia xuinia prigalvota.