Tema: Re: Minusas p50gt60...
Autorius: Sail
Data: 2014-03-24 15:18:17
Juodos trukumas man nekliuna. Taip, senam modely juoda ne tokia kaip naujam,
bet akiu visiskai nespaudzia.

Siaip atsikandau plazmos, matau, kad technologija nuejo ta linkme, kuri man
yra netinkama. Daiktas naudotinas, bet kai kasdien atkreipi demesi i kazkoki
trukuma tau jau nelabai gerai. Gal kazkas dar ateity normalesnio pasirodys.
Na kad butu 2006 metu lygmeny.