Tema: Re: Minusas p50gt60...
Autorius: Sail
Data: 2014-03-17 10:14:05
Man analogiskai 55ST60, mirga, kuo sviesiau kambary, tuo labiau (ijunges esu
funkcija, kad reaguotu i kambario apsviestuma).

Taip kad - visos naujos plazmos taip, ir - nepriprasi prie to mirgejimo,
matysi ji visada. Paguoda ta, kad ziurint patamsy to mirgejimo beveik
nesijaucia. Bet diena tai zopa.

Jei paziuresi sena panasonico plazma (mazesnio dydzio, 42), mirgejimas
stipriai mazesnis nei dabartines, galima sakyti nepastebimas. Daug daug
geriau nei dabartines.

Progresas!

O zirzimo pas mane kazkaip nesigirdi, bent jau neatkreipiau demesio.