Tema: Re: Minusas p50gt60...
Autorius: Caponi
Data: 2014-03-25 15:38:57
Kazkodel ne. Nes mano prielaidos tiek pat durnos, kaip ir Dainiusho
pastebejimai ir prognozes apie tai, ka dare ir ka ruosesi daryt kazkoks
"juokingai solidus toks diedas".
Nes man kapitaliai px tiek tas diedas, tiek tos juodos spalvos, bet gausiai
uzpisa kai kuriu personu bandymas daryt toli siekiancias kryptingas isvadas
is savo fantaziju ir/ar neteisingai sudeliotu loginiu seku (kaip kad buvo ta
nelabai sena diskusija apie galimybe per sudina LCD pamatyt kaip axujennai
gerai rodo PDP).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/