Tema: Re: USA migracijos tarnyba
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-01-21 21:03:45
On 2016-01-21 20:54, eSSas wrote:

> Vertinama ne ką sakai, bet kaip (ramiai) tai darai.
>
> Jei ramiai pasakysi "nekalbu angliškai, duokit vertėją" - gana tikėtina,
> kad praplauksi. Aišku, žemiau minimas hemorojus su išankstiniu visų
> įmanomų popierių atsispausdinimu nepakenks. Ir tegu dešros/lašinių
> nesiveža, jie už tai labai pyksta ;-)

Ir suranda viska :-) Grazu buna ziureti, kaip isrenka is tasiu maisto
likucius: tai koki banana, tai obuoly, tai dar koki sh...da :-)  Ten
suniukai uzuodzia viska :-))

Atrodo, kad zmones nesuprata, kad maisto isivezti negalima :-))

Audrius K.

> S.

>>> nusiust... VienЧo Аtikinama istorija. Ai dar gali anglu kalba