Tema: Re: USA migracijos tarnyba
Autorius: benamis
Data: 2016-01-19 22:59:44
na taip, bet cia kai kas megina nupiesti, kad nemokant anglu kalbos net I
reikiama lektuva nepavyks isesti... Tiksliai jau nebepamenu, bet sakyciau
esu skaites, kad jie turi teise net neivardine priezasties neileisti, tad
rizika ciuozti namo visados yra. Cia daugiau klausimas kaip ta rizika
sumazint.

Amerikonai nera tupi, tiesiog kai tiek zmoniu per diena praeina pro
imigracijos tarnyba, jie turi dirbti pagal grieztas instrukcijas. Jei zinai
sistema ko jie iesko, tai galima tam pasiruosti.

Na ir kas is to, kad nera aplanke jokios salies? Gal kaimynas pasakojo kaip
ten viskas paprasta amerikoje, kokie geri zmones etc... 10 metu taupe, net I
latvija nevaziavo, tam kad pamatyt kanjona:D

"Linas Petkevičius"  wrote in message

"benamis"  wrote in message news:n7m2p8$psh$1@trimpas.omnitel.net...

>bet juk nera reikalavimo moketi anglu kalba atvykstant i JAV? Tai kame
>problemos?

Nera reikalavimo ir ileisti ivaziuot.

>objektus nori apziureti. Manau pramustu.

Jo, tie amerikonai, nu tokie tuuuuupi. Nezinau konkretaus atvejo, bet kad ir
klasuimas apie anksciau aplankytas salis manau butu ant suvartymo greitai.