Tema: Re: USA migracijos tarnyba
Autorius: eSSas
Data: 2016-01-21 20:54:14
2016-01-21 15:45, LB rašė:
> [...]
> vairuot. negerai.
> чodЧiu - nieko neturiu savo ЧodЧiams patvirtint. Pasas pakeistas, vizЬ jame
> kelios yra, bet ir tai nekaЧkЮ.
> Banko korteles patikrint siШlau - nelabai nori. Sako, gal dar kokios
> informacijos galit pasakyt. Konferencijos organizatoriaus telefonЮ. Ne,
> neЧinau telefono.
> Klausia, ar kitЮ telefonЮ kokА turit - neturiu, nes viskas vieПbuty vyksta.
> suvokiu, kad nekaip atrodo, jei net pavadinimo neЧinau.
> o paskui staiga pyst - varyk.
> jau buvau pagalvojФs, kad lКktuvЮ overbukino ir reikia kelis keleivius

Vertinama ne ką sakai, bet kaip (ramiai) tai darai.

Jei ramiai pasakysi "nekalbu angliškai, duokit vertėją" - gana tikėtina,
kad praplauksi. Aišku, žemiau minimas hemorojus su išankstiniu visų
įmanomų popierių atsispausdinimu nepakenks. Ir tegu dešros/lašinių
nesiveža, jie už tai labai pyksta ;-)

S.