Tema: Re: USA migracijos tarnyba
Autorius: benamis
Data: 2016-01-19 23:18:12
tai anot taves I JAV gali atvaziuoti pakeliauti tik kai jau esi ismaises
puse pasaulio? O jaudulys garantuotas mokant zodzius holiday ir canyon, bet
juk tai normalu ir imigracijos tarnybos pareigunas ta puikiai zino. Taip kad
kol neislindo I pavirsiu giminaitis - viskas ok:)

ta hankso filma n kartu esu mates, manau n+1 karta ziurint nieko naujo
nepamatysiu...

"eSSas"  wrote in message news:n7m8g3$rbv$1@trimpas.omnitel.net...

2016-01-19 22:59, benamis rašė:
> na taip, bet cia kai kas megina nupiesti, kad nemokant anglu kalbos net
> I reikiama lektuva nepavyks isesti... Tiksliai jau nebepamenu, bet
> sakyciau esu skaites, kad jie turi teise net neivardine priezasties
> neileisti, tad rizika ciuozti namo visados yra. Cia daugiau klausimas
> kaip ta rizika sumazint.
>
> Amerikonai nera tupi, tiesiog kai tiek zmoniu per diena praeina pro
> imigracijos tarnyba, jie turi dirbti pagal grieztas instrukcijas. Jei
> zinai sistema ko jie iesko, tai galima tam pasiruosti.

Jie ieško teroristų ir potencialių nelegalų. O jų aptikimo kriterijai -
kur kas įdomesnis klausimas. Nedidel paslaptis - ramybė bendraujant daro
stebuklus. Ar pavyks išlikti ramiam bendraujant nežinoma kalba... gal
kam nors tai ir pasiseka. Pažiūrėkit tą filmą su Tomu Hanksu,
savišvietai ;-)

> Na ir kas is to, kad nera aplanke jokios salies? Gal kaimynas pasakojo
> kaip ten viskas paprasta amerikoje, kokie geri zmones etc... 10 metu
> taupe, net I latvija nevaziavo, tam kad pamatyt kanjona:D

Lietuviškas budulis ieško dar durnesnių aborigenų. Na sėkmės sėkmės

S.