Tema: Re: USA migracijos tarnyba
Autorius: Herkus
Data: 2016-01-19 18:02:06
Identiska situacija buvo pazistamui keliaujant i Kanada praeitais
 metais. Visa apklausu procedura identiska. Prie viso to - patys
 atrakino jo iphona. Patys ant pc prisijunge prie jo gmailo. Viska
 isnarse. Pirstu pabaksnojo i tam tikrus laiskus. Liepe surast
 kitokiu laisku ir t.t. Ir tik paleisdami paaiskino, kad jo naujai
 isduotas pasas neuzregistruotas kazkokioje bendroje sistemoje ir
 gaunas kaip sufalsifikuotas. O visos proceduros metu ne puse
 zodziu neleido suprasti, kas cia vyksta.

 Kazkas Lietuvoje, isduodami nauja pasa, savo darbo nepadare iki galo.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/