Tema: Re: USA migracijos tarnyba
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-01-18 20:21:42
Visai pamiršau, kad jie dar kalbos nemoka :-) Pats pagalvok, kaip
atrodys: važiuoja SAVARANKIŠKAI keliauti po JAV ir nė žodžio nemoka
angliškai:-) Spėju, kad migracijos tarnyba ne tokia durna, kad
nesuprastų, kad ją bando apgauti...

O tie nelegalai, pas kuriuos važiuoja, taip pat stipriai rizikuos, jei
bandys tuos atvykusius lietuvius pasiimti is aerouosto. Nes nelegalai,
kuriuos aš pažįstu, bijo net prisiartinti prie tarptautinio aerouosto -
mat ten dažnai imigracijos tarnyba patikrina ir atvykuosius pasiimti ar
netoli važinėjancius :-)) Atrodo, kad pasirodžius netoli aerouosto
nelegalams didelė tikimybė būti deportuotiems...

Audrius K.