Tema: Re: USA migracijos tarnyba
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-01-18 16:56:36
On 2016-01-18 16:14, vaidas wrote:
> Du žmogeliai važiuoja aplankyti artimo giminaičio (pirmos eilės), kuris
> gyvena ten. Bet ten gyvena jau nelegaliai. Aš kažkaip galvočiau, kad jie
> turi išsiryškinti ir neįleisti.

Itariu, kad apie 50%, kad issiryskins ir neileis:-))

Vienam man kolegai, kuris pastoviai vazineja i JAV (turi daugkartine
viza is senu laiku, vazineja i stambios jav kompanijos mokymus su tos
kompanijos kvietimu ir isipareigojimu viska apmoketi), buvo vienas
kartas (vyko koki keliolikta karta...), kai vos ileido: paklausinejo,
pakviete uzeiti i atskiras patalpas. I jo klausimus kur problemos nurode
tyleti, ne tavo reikalas, niekam neskambink ir pan. Tik kazkur po 6 val
be niekur nieko isileido nieko nepaaiskine... Ta laika jis prasedejo su
tais, kurie jau ruosiami deportuoti... As kaip tik ji turejau pasiimti
is cikagos aerouosto. Skambinu - telefonas isjungtas.  Tik po pusdienio
(ar net kita diena, gal jis kokiam viesbuti pernakvojo, nebepamenu) ji
pasiemes suzinojau, kokios buvo problemos :-)

O viso to priezasti randu viena: jis retkarciais pabendrauja su jav
nelegaliai gyvenanciais lietuviais, ir matyt, to uzteko, kad itarti...
Tik, matyti, vis tik ju imigracjos tarnybai uzteko proto susisiekti su
kvietusia jav kompanija, ir isitikinti, kas ir kaip. Tiesa, tos
kompanijos pakvietimo popierius ant firminio blanko visada turime...

Audrius K.

  Gal net pildant ESTA turėtų viskas