Tema: Re: USA migracijos tarnyba
Autorius: benamis
Data: 2016-01-21 20:42:43
o, visai buvau pamirses kaip ir mane purte amsterdame. Viska turejau, bet
nepaleido, kol visko neispasakojau. Po to JAV imigracijos tarnyba buvo vieni
juokai:)

"LB"  wrote in message news:n7qne5$hu0$1@trimpas.omnitel.net...

na, jei toks susirašinėjimas USA kam paklius i akis,
tai i šalį net neskrisi :)
Pats esu sėdėjęs ant nervo amsterdame - klausia, kur gyvensi - o mano visi
popieriai bagaže. ir tu pačiu - tik kaip iš oro uosto pasiekt viešbutį ne
taksu. Nu bl... neprisimenu viešbučio pavadinimo. sakau, į konferenciją
vykstu.
Klausia, ar turit dar kokį dokumentą su nuotrauka - ne, nes nesirengiu
vairuot. negerai.
Žodžiu - nieko neturiu savo žodžiams patvirtint. Pasas pakeistas, vizų jame
kelios yra, bet ir tai nekažką.
Banko korteles patikrint siūlau - nelabai nori. Sako, gal dar kokios
informacijos galit pasakyt. Konferencijos organizatoriaus telefoną. Ne,
nežinau telefono.
Klausia, ar kitą telefoną kokį turit - neturiu, nes viskas viešbuty vyksta.
suvokiu, kad nekaip atrodo, jei net pavadinimo nežinau.
o paskui staiga pyst - varyk.
jau buvau pagalvojęs, kad lėktuvą overbukino ir reikia kelis keleivius
atkratyt :)