Tema: Re: USA migracijos tarnyba
Autorius: Bronco
Data: 2016-01-21 11:28:54
On 2016-01-19 19:19, Audrius K. wrote:
> Taigi aiskiai parase - skrenda pas nelegaliai ten gyvenancius ir net
> nemoka anglu kalbos. As jau matau, kaip ileidzia imigracijos tarnyba,
> kai nurodai, kad skrendi pas nelegaliai gyvenanti giminaiti :-)) Gali
> atgal net kartu su tuo giminaiciu issiusti :-))   O kad nemokedami anglu
> kalbos sugebes irodyti, kad skrenda savarankiskai turistauti - taip pat
> abejoju - juk reikes issinuomoti auto, uzsisakineti viesbucius, ir viska
> daryti angliskai :-))

Šiaip, siūlau jam dar šitą klausimą permest į feisbuką ir tada jau
tikrai ramiai galės savo lėktuvo bilietus priduot į kasą ir pažiūrėt
kanjoną per discovery :) Aš tikrai nenustebčiau, jei pas juos yra
žmonių, kurie prireikus net ir šituos "slaptus" njusus paskaitys :] O
apie "giminaičius nelegalus", tai jie beveik garantuotai sužinos.

Interesantui patartina mažau savo "problemas" pasakoti internete ir
tiesiog pačiam apsispręst - "rizikuoju ar ne", nes situacija ir taip jau
nėra labai palanki šiai nuostabiai kelionei. IMHO.