Tema: Re: Norvegija, fiordai, kempingai
Autorius: Toto
Data: 2015-09-17 18:29:02
> Gal ne savo numeri nurodei? Ar nesusisnekejai.
Jo, tavo numerį nurodžiau, dėl įdomumo. :D
Mokėjimo kvitai buvo tvarkingai užpildyti, net nežinau kodėl netiko. O
dėl susikalbėjimo sutinku. Būdavo, kad kviesdavo kitą darbuotoją, kuris
kalba angliškai.

> O tai cia kas? Ne isieskojimas ????? Kazka praleisi, pirmo voko negausi,
> gausi su visomis solidziomis "palukanomis".  Nafig to reikia, kai yra
> paprastas kelias.
Tas išieškojimas pareina tik po kokio 5 laiško. Pirmi laiškai tik švari
mokėjimo suma. Yra duodami apskundimo terminai, jei spėji per tą laiką
atsakyti, byla stabdoma ir lauki naujo laiško.
Mano atveju tas priskaičiavimas buvo kaip pagąsdinimas, nes atrašydavau
iš karto. Todėl buvau ramus.

> Ir nafig toks tampymasis?? Kazka priskaiciuos, kazka sumaisys, pats jau
> ta patyrei, ir kitiems siulai?
Tai jei nesupratai, aš ir siūlau nemokėti kolonėlėse, nes vargas paskui
aiškintis jei kas užkliūna. Geriausia visai nesukti galvos, važiuoti kur
reikia ir paskui laukti į namus sąskaitos.
O tu ką siūlai? Ieškoti jų saito, tada registruotis, pasiimti kažkokį
įrenginį. Tai kuris variantas paprastesnis? Gali neatsakyti. :)

> Arba dar kada gausi su visais anstoliu mokesciais...
Negausiu, nes viskas išsiaiškinta iki galo.

Va čia ir yra tavo melas. Nereikia jokių išankstinių sutarčių ir jokių
mokėjimų. Galima paprasčiausiai susimokėti vėliau. Dėl kolonėlių
sutinku, šalia gali ir nerasti, nes ne būtinai kolonėlėje reikia mokėti.
Reikia ieškoti spec. ženklo kur galima susimokėti.
P.S. aišku galima sudaryti ir sutartis, tai viena iš variantų, kuris
žymiai patogesnis norvegams bet ne mums.