Tema: Re: Norvegija, fiordai, kempingai
Autorius: Audrius K.
Data: 2015-09-03 22:50:10
On 2015-09-01 22:14, eSSas wrote:

> Galima plačiau apie palapinę?

http://www.autohome-official.com/en/

Pas mane airtop.

Čia ta, kuri į žemę tik atramom remiasi, o
> pati ant automobilio stogo išsiskleidžia? Lietuvoj ar ES tokių galima
> gauti?

Lietuvoje oficialus atstovas kelioniu vynas panevezyje, pristato i
vienta :-))  Is italijos veztis neapsimoka, pigiau iseina pasiimti is
panevezio (net bunant man vilache (austrija) neapsimokejo vaziuoti iki
gamyklos italijoje.

Kinietiskos kopijos visiskas shudas. Nevertos tu pinigu, kuriu uz jas
praso...

Audrius K.