Tema: Re: Norvegija, fiordai, kempingai
Autorius: Toto
Data: 2015-09-16 17:59:33
Meluoji ir neraudonuoji.
Ateina ne "išieškojimai", o eilinė mokėjimo sąskaita.
Iš praktikos: geriau kolonėlėse vietoje nemokėti, o laukti sąskaitos į
namus. Buvo, kad nematė mano mokėjimų kolonėlėse, ir tą patį vėl įtraukė
į sąskaitą. Po ilgų susirašinėjimų (net nemažų delspinigių
priskaičiavimo - ar ne trigubai), matyt pamatė, kad taip lengvai su
manim "nesusitars". Rezultate nebereikėjo mokėti net už kitus mokamus
kelius.
P.S. panaši situacija ir su greičio viršijimu. Žioplai viršijau lygiai
tik +10 km/h. Toje vietoj kur sustabdė jau nebebuvo viršyta, bet šovė iš
toliau. Antstoliai jau 4 kartus buvo padidinę pradinę sumą. Bet kažkaip
"susitarėme" mokėti tik trečdalį pradinės sumos. Įtariu, kad gal neturi
teisinių svertų išsireikalauti ir džiaugiasi nors kažkiek gavę?