Tema: Re: Norvegija, fiordai, kempingai
Autorius: Audrius K.
Data: 2015-08-25 16:01:36
On 2015-08-25 15:52, Neidomus darbe wrote:
> Dar didesniu cirku gali prisiziureti vaziuojant po Balkanu salis, t.y.
> Serbija, Bosnija, Juodkalnija...

Tai gal nelyginkim atsilikusiu post sovietiniu saliu su viena is
turtingiausiu valstybiu.  Nors net tokia kroatija per paskutinius 15
metu nusitiese per visa savo valstybe puikia autostrada. Kiaurai per
kalnus... O norgai - nesugeba.  Norgus reikia lyginti su austrija,
italija, vokietija, sveicarija. Tik visos mano isvardintos salys turi
puikias autostradas - o va norgai - kelis kilometrus autostradu aplink
osla...

Ju kalnu keliais... Gal del to man
> dabar atrodo, kad labai geri keliai Norvegijoje :)

Serbija taip pat turi  autostradas, jei ka. Gali pasivazineti po kalnus,
jais pasigrozeti, po to sokti i autostrada ir vaziuoti iki vengrijos ar
kroatijos...  Taip, kad norgams dar toli NET iki serbijos...

  O keliu geresniu
> jiems nereikia, nes spec tarnybos pas juos su sraigtasparniais laksto :)

Zinok, austrijoje irgi spec tarnybos su sraigtasparniais skraido. Ir tai
nereiskia, kad nereikai keliu, nes keliai austrijoje puikus.

> Matyt paskaiciavo, kad taip pigiau nei kelius naujus statyti...

Matyt, dar per daug neseniai is medziu islipo ir nezino, kam keliai
reikalingi... deja...

Audrius K.