Tema: Re: Norvegija, fiordai, kempingai
Autorius: Neidomus darbe
Data: 2015-08-25 15:52:27
Dar didesniu cirku gali prisiziureti vaziuojant po Balkanu salis, t.y.
Serbija, Bosnija, Juodkalnija... Ju kalnu keliais... Gal del to man dabar
atrodo, kad labai geri keliai Norvegijoje :) O keliu geresniu jiems
nereikia, nes spec tarnybos pas juos su sraigtasparniais laksto :) Matyt
paskaiciavo, kad taip pigiau nei kelius naujus statyti...