Tema: Re: Norvegija, fiordai, kempingai
Autorius: Audrius K.
Data: 2015-09-16 21:11:26
On 2015-09-16 17:59, Toto wrote:
> Meluoji ir neraudonuoji.

Pats meluoji.

> Ateina ne "išieškojimai", o eilinė mokėjimo sąskaita.
> Iš praktikos: geriau kolonėlėse vietoje nemokėti, o laukti sąskaitos į
> namus. Buvo, kad nematė mano mokėjimų kolonėlėse,

Gal ne savo numeri nurodei? Ar nesusisnekejai.

  ir tą patį vėl įtraukė
> į sąskaitą. Po ilgų susirašinėjimų (net nemažų delspinigių
> priskaičiavimo - ar ne trigubai)

O tai cia kas? Ne isieskojimas ????? Kazka praleisi, pirmo voko negausi,
gausi su visomis solidziomis "palukanomis".  Nafig to reikia, kai yra
paprastas kelias.

, matyt pamatė, kad taip lengvai su
> manim "nesusitars". Rezultate nebereikėjo mokėti net už kitus mokamus
> kelius.

Ir nafig toks tampymasis?? Kazka priskaiciuos, kazka sumaisys, pats jau
ta patyrei, ir kitiems siulai?

Uzregistrouji savo auto su savo korta ju saite, ir gauni tvarkingas
saskaitas. Arba is danu pasiimi elektronini mokejimo irengini, ir
nematai vargo. Man mokejimai atsrasdavo po 2-4 valandu. TIk ten, kur
nenuskaite, atsirado po nepilno menesio. Klaidu, papildomu mokesciu,
kitokiu nesamoniu nebuvo. Jokiu rupesciu. O ir uz mokejimo irengini net
uzstato nepaeme...

> P.S. panaši situacija ir su greičio viršijimu. Žioplai viršijau lygiai
> tik +10 km/h. Toje vietoj kur sustabdė jau nebebuvo viršyta, bet šovė iš
> toliau. Antstoliai jau 4 kartus buvo padidinę pradinę sumą. Bet kažkaip
> "susitarėme" mokėti tik trečdalį pradinės sumos. Įtariu, kad gal neturi
> teisinių svertų išsireikalauti ir džiaugiasi nors kažkiek gavę?

Arba dar kada gausi su visais anstoliu mokesciais...

Audrius K.