Tema: Re: Norvegija, fiordai, kempingai
Autorius: Audrius K.
Data: 2015-09-16 09:15:16
On 2015-09-10 13:05, Yvl wrote:
> nezinau. mocui nera :)
> masinai yra. nepigu lyg.
Yra dafiga keliu,  kuriuose reikia susimoketi. Kai kur pigu, kai kur ne.
Jei jei tenka daznai vaziuoti per mokama vieta (net ir nebrangia,
susidaro dafiga). Kai kada galima apvaziuoti, kai kada  - ne. (pvz uz
autostrados kazkur 10 km netoli 3Eu. Apvaziuoji graziu geru uzmiescio
keliu...  O pvz i Tjome neivaziuosi, nepravaziaves ivaziavime esancio
miestuko - o jame visi ivaziavimai mokami (net ir vaziuodamas miesto
apvaziavimu, turi susimoketi, nes mokamas jau ivaziavimas i
apvaziavima... debilai) Skenuoja numerius arba automobilyje turima
elektroninio mokejimo irengini. Mokejimo sistema netvarkinga,
skirtinguose noorges galuose skirtingi protokolai (pvz mano elektronini
irengini puikiai nuskaite visur apie osla, o va apie bergene jo nepazino).

Kai nufotkina (tai parodo uzdegdami raudona kryziu sviesofore), gali
moketi ARTIMIAUSIOJE koloneleje. Bet geriau pries tai isigyti
elektronini mokejimo irengini, arba sudaryti inetu suterti su ju
mokejimus administruojancia kontora (tik turistams iki 3men.), suvesti
savo kortos duomenis, auto numerius. Tada mokejimus automatiskai
nusirasys nuo kortos (taip pat, kaip su elektroniniu irenginiu). Jei
sutarciu nesudarysi ir nesusimokesi (koloneliu gali ir nerasti...),
ateis issieskojimai per kazkokia anglu kontora...
Elektroninius irenginius dalina kiekviemo mokejimo punkto vis kitas
admistratorius..  As pasiemiau is danu (lyg ir, gerai nepamenu),
atsiunte i namus :-) (ten yra bendra sistema)

Audrius K.