Tema: Re: Norvegija, fiordai, kempingai
Autorius: Audrius K.
Data: 2015-08-25 15:34:34
On 2015-08-25 15:03, vp wrote:
> Ačiū už info. Beje bus važiuojama rugsėjo antroje pusėje. Ar tai ką nors
> keičia?

Nebent tai, kad kempingai gali sugalvoti dar trumpiau dirbti :-)))

Audrius K.
P.S. As esu vazinejesis geguzes pradzioje (kempingai trumpai dirba visa
vasara). Kalnuose sniego buvo sulig masinos stogu, nakvoti teko prie
kazkur +3 laipsniu celcijaus postipriai lyjant :-)))  As turejau
ekspedicine palatke su markize ant automobilio stogo, taigi buvo visai
gerai. Issikepi cobb'e kepsniuka, suvalgai uzsigerdamas vynu, groziesi
kalnais ir fiordais. Teko sutikti norgus, kurie ten pat nakvojo
paprastoje palatkeje ant zemes (lyjant lietui, +3,).  Vazinejant geguzi
esminis privalumas - dar beveik nera turistu, aiksteles tuscios.  Beveik
visur aikstelese yra tualetai su vandeniu nusiplauti rankoms. Turint
spec duso zarna galima butu ir nusiprausti, apacioje trapas tulikuose
yra. O va paprastuoju budu galvos po kranu nepakisi... Ai, dar
nepamirsk, bulviu i norge negalima veztis...