Tema: Re: kaip organizuotis kelione?
Autorius: bzik
Data: 2015-01-22 17:08:17
Yra grubus planas įdomesnių miestų, objektų. Yra must see vietos. Į muziejus
einam retai.
Pagal tai, ką reikia pamatyt braižomės grubų maršrutą.
Nakvynė nebūtinai taške x. Imam viską kas tinka 20-30km atstumu.
Dabar visur rast wi-fi. Pasileidi kokį booking.com, pasižiūri akcijas ir
pasirenki nakvynę kitai dienai. Tada žinai laiko rėmus, atstumus ir pagal
juos važiuoji mokamais, nemokamai, įdomesniais keliais.
Jei šiandien kažko nespėjom, norisi, paliekam kitam rytui, atitinkamai
pergalvojant kur nakvosim.
Pavasarį Kretoj viską dėliojom iš 2 nakvynės vietų. Minusas, kad jei vieta
nepatinka, jos jau nepakeisi, neišvažiuosi diena anksčiau.  Vietoj važiavimo
į priekį, turi planuotis grįžimą.
Rudenį Sicilijoj važiavom tik į priekį, kasdien keičiant vietą.
Kodėl taip? Patirtis rodo, kad planuojant ir rezervuojant vietas buvo galima
pabūt diena trumpiau, nes nebėra kas veikia. Būna, kad visai neplanuotai
kažkur nuvažiuoji, nes vietiniai pasako, kad ten įdomu. Tada kažko planuoto
nepamatai, bet prasuki kitu maršrutu.
Aišku, mes kažkiek ekstremalai. Kažkaip vis gaunas, kad prieš skrydį būnam
kažkur už kokio 100-200km.  Barselonos pakrašty sėdom kamštin, tada
navigacija nublūdijo ir važiavom per daržus, ieškodami oro uosto. Maroke
rytą sutikom Rabate, o po pietų skrydis iš Feso. Ateinam į stotį ir išvykimo
momentu sužinojom, kad 05.01 kitas grafikas, planuotas traukinys nevažiuoja.
Kitas = minutė minutėn lekiant :)

"Donatas"  wrote in message news:m9r1r1$tgf$1@trimpas.omnitel.net...

sitas  modelis gal ir geras, bet kaip reikia pries menesi ar  du zinoti  kur
tu busi ir ar spesi nulekti iki viesbucio ir dar kazka pamatyti. 2 na max 3
viesbuciai dar ok, bet daugiau, man atrodo, jau spaudimas saves i remus, o
daryti tarp viesbuciu 100-200km nelabai gal apsimoka.
Paskutine kelione kaip tik Sardinijoje buvome, tai pasijuto poreikis bent
karta keisti vieta (nes gyvenome apacioje Cagliari), tai suvazineti po 6-8
val per diena iki virsutiniu objektu tikrai nebuvo labai gerai.
Kaip Bzik ta planavima atlieki ?, juk nezinai visu  keliu (kalnu), visu
zinomu vietu,  kitu niuansu, kad kasdien keisti viebuti. Gal turi koki
vienos keliones detalizacija su miestais, viesbuciais, taskais. Butu idomu
pastudijuoti, o gal net pasinaudoti :) .

--
-------
Donatas