Tema: Re: kaip organizuotis kelione?
Autorius: Bronco
Data: 2015-01-21 21:21:10
On 2015-01-21 15:35, Velnias wrote:
> Tada dar pora klausimų į temą - ką pirmiau verta aplankyti, Siciliją ar
> Sardiniją, kuo jos iš esmės skiriasi?

Sicilija labiau urbanizuota, bet ji didelė, todėl ten pilna ir laukinių
kampelių. Sicilija vienareikšmiškai laimi senovės architektūros
požiūriu, plius ugnikalnis Etna. Nors su Etna tai visaip gali gautis,
nepasisieks su oru ir sudie atrakcionui :) Loterija.

Sardinija labiau laukinė ir agrarinė. Jei nori ramiai pailsėt, kaip tik
pats tas. Jei kokį gegužį numinsi, tai gali ir 2 km pločio smėlio pliaže
vienas pasidegint :)

Kurią pirmą aplankyti aš tau patart negaliu, nes man jos abi labai
patinka. Abejose buvau po porą kartų.

> Kokios skaitosi vidutiniškai normalios kainos gyvenamos vietos ir
> mašinos nuomai tuose kraštuose?

Mašinas reikia nuomoti iš anksto, ypač, Sicilijoje. O kainos normalios,
15-25EUR parai, priklausomai nuo laiko ir sėkmės gaudant akcijas.

O su gyvenama vieta tai pats išsirinksi pagal savo poreikius ir
piniginę. Gali rasti ir pigių variantų, gali rasti ir prabangių, bet
visumoje, Europos kontekste, ten nėra brangu.