Tema: Re: kaip organizuotis kelione?
Autorius: Donatas
Data: 2015-01-22 16:35:13
sitas  modelis gal ir geras, bet kaip reikia pries menesi ar  du zinoti  kur
tu busi ir ar spesi nulekti iki viesbucio ir dar kazka pamatyti. 2 na max 3
viesbuciai dar ok, bet daugiau, man atrodo, jau spaudimas saves i remus, o
daryti tarp viesbuciu 100-200km nelabai gal apsimoka.
Paskutine kelione kaip tik Sardinijoje buvome, tai pasijuto poreikis bent
karta keisti vieta (nes gyvenome apacioje Cagliari), tai suvazineti po 6-8
val per diena iki virsutiniu objektu tikrai nebuvo labai gerai.
Kaip Bzik ta planavima atlieki ?, juk nezinai visu  keliu (kalnu), visu
zinomu vietu,  kitu niuansu, kad kasdien keisti viebuti. Gal turi koki
vienos keliones detalizacija su miestais, viesbuciais, taskais. Butu idomu
pastudijuoti, o gal net pasinaudoti :) .

--
-------
Donatas