Tema: Re: kaip organizuotis kelione?
Autorius: Donatas
Data: 2015-01-20 21:27:14
Gal reikia pamineti , kad dazniausiai agenturos veza i defaultines kryptis,
kur dazniausiai neskraidina tiesioginiai reisai (pigus skrydziai) , todel ,
bent man, buvusiam Egipte, Turkijoje ir pan. kryptimis,  nebelabai yra kur
su agenturomis i  Vidurziemio j. salas tik pagrindines siulo agenturos
(Kreta, Maljorka),  o i kitas bent nepastebejau.
Taip pat sutinku su daugelio nuomone, kad jei nori tik 100% poilsio "viskas
iskaiciuota" - imi agentura ir nesuki galvos, sutaupai nervu ir pinigu. Jei
nori pakeliauti - pamatyti , patiriti siokiu tokiu netiketumu ka pamatysi,
ypac masina- agenturos gali tik padeti planuoti, uzsakyti viesbucius, bet ne
daugiau.

--
-------
Donatas

On 2015-01-20 16:00, bzik wrote:
> Mes organizuojamės patys ne dėl kainos.

Tai būtent. Aš apie kainą niekur ir nekalbėjau. Mano supratimu "geriau"
nėra "pigiau" sinonimas.

Pasakojau, kaip sau susikurti smagesnę kelionę, kuri ilgesniam laikui
liks atmintyje, nei eilinis viešbutis su baseinu. Bet matau, pats tą
irgi gerai supranti ;)

Tiesiog aš tavo parašytą frazę "turbūt nelabai apsimoka" nesupratau
"bukvaliai", jog ten grynai apie pinigus rašai, todėl ir replikavau. Be
abejo, esi teisus, jei tik kapeikas skaičiuoti, tai koks last minute
kelAlapis į Turkiją bus pigiau, nei pačiam susiplanuot kažkur po
Viduržemio jūros salas. Faktas.