Tema: Re: kaip organizuotis kelione?
Autorius: Bronco
Data: 2015-01-22 16:11:22
On 2015-01-22 12:14, bzik wrote:
> Mes pliaže pratempiam max 2-3 valandas. Po kelių tokių dienų jau nervas
> ima, kad nieko neveiki. Normali kelionė yra:
> - atsikeli ryte, susipakuoji ir važiuoji per x įdomesnių taškų į naują
> nakvynę.
> - atvyksti pavakary, pasidedi daiktus ir eini/važiuoji į vietinį
> centrą/įdomesnes vietas.
> - pavalgai, dar pasitrini mieste.
> - miegot.
> - Kitą rytą iš naujo pakuojies. Vienoj vietoj max 2 naktis.
> Po savaitės pradedi norėt namo, kad pailsėt :)

Man toks "poilsis" būtų ekstremalus, bet aš pažįstų vieną šeimynėlę,
kuri taip "ilsisi" su vaikais, jog net tau ekstremalu pasirodytų :]

Man optimalu, kai pirma kelionės dalis yra bukvaliai "kelionės", t.y.
pasimalt po įdomias vietas, kažką pamatyt, o antra pusė - ramus poilsis
pajūryje. Tik taip ir kažką pamatai ir kartu pailsi. Nes prasitrankius
ištisai paskui dar į darbą eit, ačiū, bet kaip nors kitą kartą :)

Pvz. paskutinė kelionė Sicilijoje - 12 dienų, tris nakvynės. Pirmas 5
dienas pakeliavom (dvi nakvynės skirtinguose Sicilijos galuose), paskui
savaitė ramaus poilsio atokioje vietoje prie pat jūros. Man taip
optimalu. Kiti savaitės neišsidėtų vienoje vietoje :)

Na ir nuo salos priklauso. Jei kokiame anksčiau minėtame Kose, tai ten
užtenka išnuomoti vieną vietą nakvynei ir tada gali savo nuožiūra tai
ilsėtis, tai keliauti, t.y. pats susimiksuoti kokteilį kaip tau patinka.
Sicilijoje, Sardinijoje, Korsikoje jau tektų tektų pagalvot ir paplanuot
apsistojimo vietas, nes atstumai nemaži ir gaila būtų poilsio laiką
gaišt auto vairavimui.