Tema: Re: kaip organizuotis kelione?
Autorius: Exx
Data: 2015-01-22 12:51:21
On 2015.01.21 09:48, bzik wrote:
> parašiau dėl visa ko, nes klausėjas neužsiminė koks savarankiško
> planavimo tikslas - įdomumas ar sutaupyt.

> Tai būtent. Aš apie kainą niekur ir nekalbėjau. Mano supratimu "geriau"
> nėra "pigiau" sinonimas.
>
> Pasakojau, kaip sau susikurti smagesnę kelionę, kuri ilgesniam laikui
> liks atmintyje, nei eilinis viešbutis su baseinu. Bet matau, pats tą
> irgi gerai supranti ;)
>
> Tiesiog aš tavo parašytą frazę "turbūt nelabai apsimoka" nesupratau
> "bukvaliai", jog ten grynai apie pinigus rašai, todėl ir replikavau. Be
> [...]

geras pastebejimas, as tai pats galeciau ir keliauti ir ziureti ir
visaip kaip kitaip, taciau prie sono yra asmuo, kuriai nuo darbu gausos,
ateina toks momentas, kai niekas kitas ir neberupi, kaip tik
saule+papludimys+jura+spa. Ji gali visas 7 paras isguleti papludimy ir
tik taip pailseti :) Dar vaikai yra, kuriems architektura ir turistiniai
vaiksciojimai visiskai neidomus.