Tema: Re: kaip organizuotis kelione?
Autorius: Edo
Data: 2015-01-20 14:35:28
Ramiam poilsiui Kosas man atrodo net labai tinkamas. Labiau už Rodą.
Žmonių masės mažesnės, atstumai iki smėlėto paplūdimio nedideli. Gali
gyvent pačiame Koso miestelyje ir su motoroleriu ar net dviračiu numint
vos ne kur nori ir kada nori. Visokių ten objektų apžiūrėjimui tai gal
ir mažai. Bet atostogos buvo net labai vykę. Pavyko užtikti mažą (kelių
staliukų) šeimyninį restoranėlį, tai net ir gana gurmaniška kelionė
gavosi ir graikų svetingumą patirti pavyko :-)

E.